Har ejendommen opgaver der skal udbedres, hvor stigen ikke når op? Så overlad det til os.
Vi arbejder også i højder, hvor lift anvendes.
Rensning af tagrender og fjernelse af hvepseboer, er det vi hyppigst har af opgaver, men vi udfører også meget andet arbejde fra lift, som er langt mere specialiseret.
I behøver ikke længere tænke på, hvem der skal skifte jeres navneskilte. Den klarer vi også! Vi kan skifte alle typer skilte; fra Dymo til graverede.
Vi har egne graveringsmaskiner og vi skifter på alle typer dørtableauer samt postkasseanlæg. Dét sikrer hurtig udskiftning til gode priser.
Bliver jeres varmecentral håndteret korrekt?
KBH Ejendomsservice A/S varetager varmecentraler på mere end 200 ejendomme, og vi vil også gerne passe på jeres.
Vi står for styringer, udslamning af varmtvandsbeholdere, indreguleringer og meget mere.
Vores dygtige og dedikerede varmemestre kan sikre optimal drift af jeres anlæg.
Findes der noget bedre end nypudsede ruder.
Man bemærker det først, når det er gjort.
Forårets solstråler rammer på vej ned af trappen.
Hovedparten af vores ejendomme har vinduespolering i fast interval, men i kan få det så ofte det ønskes.
Vi pudser naturligvis også vinduer hos den enkelte beboer.
Er jeres ejendom udstyret med ABA Brandalarmanlæg.
Så skal der udføres ugentligt lovpligtig kontrol.
Vi er certificerede til at udføre disse kontroller, og registrer hver uge til DBI.
KBH Ejendomsservice A/S har mere end 21 års erfaring med at hjælpe boligforeninger i København og omegn med såvel stort som småt. Vi har blandt andet aftaler om trappevask, snerydning, el-arbejde samt fast viceværtsarbejde (affaldssortering, græsklipning, ukrudt osv.). Du kan herunder se Sofie Møller Barkholt, formand for E/F Silkegade 13, fortælle om hvorfor de valgte at bruge KBH Ejendomsservice A/S
Den generelle holdning er at vi er meget glade og tilfredse med Jeres arbejde. I svarer hurtigt per mail og løser diverse opgaver med kort varsel. Det er vi glade for. Det ligner også der er blevet saltet den anden dag, uden man skulle opfordre til det, det har jeg aldrig oplevet før! Vi håber på det gode sammenarbejde kan fortsætte i det nye år.
Jeg fik aldrig svaret dig tilbage på dette her – men kan oplyse dig, at vi i bestyrelsen og det, vi hører, er meget tilfredse med jeres arbejde herude på ejendommen. Og ikke mindst for hurtigt respons, når man kontakter Jer. Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde.
Vi er generelt meget tilfredse med det arbejde I udfører omkring vores ejerforening. Især er det virkelig værdsat at I/du reagerer så hurtigt på vores henvendelser. Det er virkelig god service!
Vi er bestemt tilfredse med kvaliteten af jeres arbejde – I har passet haven upåklageligt henover forår og sommeren – og vi synes I reagerer hurtigt på vores henvendelser – både bestyrelsens og beboernes – vedrørende ting der skal behandles, eller håndværkere der skal rekvireres.
I forhold til evaluering af jeres arbejde er vi meget tilfredse med jer:-) I leverer et fint stykke arbejde, lever op til vores aftaler og er altid meget søde og venlige, når man møder jer på trappen. Så ingen kritik herfra.
Vi kan kun takke for god ejendomsservice. I handler altid hurtigt på vores henvendelser, vi har tillid til at opgaverne bliver gjort – og gjort godt! Det er et særsyn som vi er meget taknemmelige for.
Vi er meget tilfredse med jeres arbejde. Mit indtryk er, at man altid kan regne med jer. I er hurtige til at svare og finde en løsning, når vi har spørgsmål/problemer, hvilket er rigtig dejligt. Alt i alt synes vi altså, at I gør det rigtig godt.
Vi er meget glade for jeres arbejde, vi har intet at udsætte eller bemærke. I er de bedste viceværter vores forening har haft!
Vi er meget tilfredse med arbejdet på trapperne, vi har ikke og får ikke nogle klagepunkter. Vi er meget tilfredse med, at det er kontinuerligt, at vi ved, hvornår I kommer, og arbejdet bliver gjort tilfredsstillende. Vi fortsætter den gode takt.
Tak for din mail. Jeg synes, at det er en rigtig god idé, at I laver en tilfredshedsundersøgelse hos jeres kunder, det viser, at I er seriøse. Jeg/vi har indtil videre en rigtig god oplevelse af jer. Jeg har været ansvarlig for at have kontakt til vores rengøring de seneste 8 år, og jeg må indrømme, at jeg aldrig har været så tilfreds med et firma som med jer. Vores opgange er jo som du ved i ret dårlig stand men I får dem til at se acceptable ud. Vi regner i øvrigt med at gå i gang med at finde opbakning til at få dem sat i stand, så der er lys forude. Jeg er rigtig glad for, at I får gården og området ved vores skrald til at se så pænt ud – bliv endelig ved, det er noget der bliver bemærket af de fleste beboere.
Vi har generelt været tilfredse med det arbejde, som KBH Ejendomsservice har leveret. Vi har ikke modtaget klager fra vores beboere. Vi er godt tilfredse med rengøringen, som er stabil og vi har bemærket, at el-pærer i opgangene bliver udskiftet straks, hvis de ikke fungerer. Så vi er generelt rigtig godt tilfredse, og vi sætter stor pris på, at I sender denne forespørgsel ud – det er god stil 🙂
Vi er rigtig godt tilfredse med jeres arbejde hos os – specielt tak for at I reagerer prompte og rykker ud hvis vi ringer med et problem.
Mange tak for din mail og lige så mange gange undskyld mit sene svar. Vi er meget glade for samarbejdet med jer – det har bestemt lettet en i forvejen hård arbejdsbyrde (særligt her det sidste halve år med vores renovationsprojekt). Her i foreningens bestyrelse hører vi primært fra beboerne, når der er noget i vejen, og der har ingen henvendelser været vedr. jeres indsats, og det tager jeg som et tegn på, at alle er tilfredse 🙂 Vi er især glade for, at I er punktlige og stabile i jeres indsats, og jeg oplever, at du altid er hurtig til at svare på vores henvendelser – det betyder også meget. Så tak for det og fortsæt endelig i samme stil! 🙂
Vi er fuldt ud tilfredse og sætter pris på jeres arbejde. Det passer os godt at i tager ansvar for trapper og fortove. Når i bliver opmærksomme på nogle fejl eller problemer er i gode til at reagere.
Jeg synes I er gode og virker fleksible og dejligt man bare skriver, gider I pudse vinduer og skifte lyspærer og så gør I det
Jeg er faktisk godt tilfreds med jeres indsats. Jeg kan specielt godt lide at mails bliver besvaret hurtigt også udenfor almindelig arbejdstid. Ikke at jeg forventer det, men det er rart. Når jeg ser et eller andet der skal ordnes kunne jeg godt vente med at ringe til dagen efter, men så vil det som oftest være glemt igen og så er det stadig ikke ordnet, derfor får I mailen når behovet opstår og så løser I tingene. Det er der ikke noget at udsætte noget på.
Tak for din mail. Vi er stadig fuldt tilfreds med jeres serviceniveau og har pt. ikke noget at tilføje.
Vi er meget tilfredse med jeres arbejde og sætter pris på at det bare kører uden problemer :o) Tak for det.
Vi er meget tilfredse med jeres arbejde, og kan ikke sætte en finger på noget vi ønsker gjort bedre. Så fortsæt endelig det gode arbejde 🙂
Tak for din mail. Super proffet med en personlig tilfredshedsundersøgelse! Jeg er rigtig godt tilfreds med jeres service. I har nogle rigtig gode folk og en hurtig reaktionstid. Jeg har også fået god response fra beboerne i ejendommen. Hvis I bare bliver ved i samme bane er jeg sikker på at vi kan have et langt samarbejde:-) Jeg forsøger også at anbefalde jer til så mange som muligt.
På egne – og jeg tror på hele Gårdlaugets bestyrelses – vegne, takker jeg for jeres upåklagelige samarbejde i den del af 2015 I har haft os på kundelisten. Vi der sidder i Gårdlauget har meget travlt i det daglige, så det er en lettelse at vide at gården er i gode hænder og at I er til at stole på. Vi er glade for kommunikationen via mails fungerer så godt, evt. med vedhæftet billeder af defekter. Alt i alt er vi meget tilfredse!
Synes faktisk i har været rigtigt gode til at få ordnet alle de små ting rundt omkring i ejendommen. Jeg er rigtigt godt tilfreds. Hvis jeg skal komme med noget, kunne det være rart hvis det er jer der gør rent i vaskekælderen at i gør vasken ren efter brug i kælderen da den bliver meget ulækker. Men ellers er jeg rigtigt godt tilfreds med jeres service.
Vi er absolut tilfredse med arbejdet! Der er stabil service, tingene bliver gjort som vi gerne vil have dem, og I responderer rigtig hurtigt på mails. Det er rigtig lækkert at I selv skifter pærer rundt omkring, uden at vi er nødt til at bede jer gøre det – bl.a. nåede jeg ikke at skrive til jer angående pæren i porten, før I allerede havde skiftet den.
Vi er i foreningen generelt yderst tilfredse med jeres arbejde og service. Vi er især glade for den professionelle håndtering af arbejdsopgaverne og den stabile service, vi får. Vi har desuden været særligt glade for jeres assistance til os i bestyrelsen i form af anbefalinger af håndværkere og ekstra tilbud, og så reagerer I lynhurtigt på vores forespørgsler. 5 stjerner herfra!
Vi er generelt godt tilfredse med kvaliteten af jeres arbejde og samarbejdet i øvrigt. Har vi særlige henvendelser, svarer I/du desuden altid meget hurtigt og udfører arbejdet som aftalt.
Jeg har spurgt mine to kolleger og kan kun sige at vi alle har været tilfredse med den service i har ydet. I har været meget samarbejdsmindede og hurtige til at rykke ud når der har været problemer.
Tak for din mail – fin gestus med personlig tilfredshedsundersøgelse. På vegne af bestyrelsen og beboerne i A/B Henrik Rungs Gade 5-7, er vi særdeles tilfredse med jeres arbejde. Beboerne har udtrykt en særlig positiv tilfredshed med jeres trappevask, som er et stort kvalitetsløft set i relation til vore tidligere ejendomsservice. Fra bestyrelsens side er vi ligeledes meget tilfredse med den positive kommunikation, herunder jeres fleksibilitet og imødekommenhed.
Jeg har helt overordnet ros og positive kommentarer til Jeres service. Vi er på mange måder rigtig glade for at det hele mere eller mindre kører automatisk og at I er super hurtige til at besvare vores henvendelser. Jeg får heller ikke mange kommentarer (hvilket vi gjorde tidligere) omkring manglende trappevask etc. Det er jo et godt tegn i sig selv!